Yeeah ny design

Satt och gjorde några nya designer tidigare idag men fick inte fram någon som jag verkligen tyckte om så får bli den här tillsvidare...
Nu har rasmus gått och lagt sig och jag sitter och småkollar lite på scrubs och leker lite med webbcameran för jag har tråkigt vill sova men jag är inge tröööött.

Hade jag inte haft webbcamera på den här datorn hade de nog inte vart så många bilder i bloggen ;)




Jag och min kickup som nu är slut och fylld med vatten!!!




Önskar att jag va lika trött som sötozz som ligger här bredvid och snarkar.

GOODNATT

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-09-30 @ 14:58:14
URL: http://cviklund.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Ditt namn:
lat kryssa i här isåfall?

Din epost (publiceras ej)

Har du en blogg?

Här kan du lätta på hjärtat ;)

Trackback
RSS 2.0