Torsdag

hallådär vaknade nyss av att rasmus höll på och stöka omkring, så då va de lika bra att gå upp idag blir de en lugn dag skulle åkt ner på banken igentligen och hämtat ut pengar för lillozzy ska till vetrinären. Så de blir bara vara hemma och ta de lugnt och kolla på någon film för just nu har jag kollat klart på alla serier ni får gärna tipsa om ni vet någon mer bra serie :) Glömde ju helt bort att skriva one tree hill igår i inlägget också.

Men senare ikväll så ska jag iväg på hockey med lillebror ska bli kul va länge sen nu. Han är så snäll och bjuder med mig fårse om jag får presenten han köpte till mig när han va utomlands förra veckan :)


Ganska svårt att skriva när ozzy ligger precis framför datorn

Kommentarer
Postat av: Suzette

ja, det känns lite jobbigt för jag känner mig inte alls inspirerad av att gå in och blogga när jag inte är nöjd med sidan alls. Jag hoppas jag kommer på något och kan börja blogga som bara den. :)

2010-09-30 @ 13:05:55
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Sannalitens

Svar: Japp! Hur mår du idag då? :)

2010-09-30 @ 14:34:19
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-09-30 @ 15:16:57
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: LIMPAN LINN ;)

SONS OF ANARCHY! klart bästa serien, du kommer inte bli besviken. aldrig sett någon bättre serie.

2010-10-01 @ 15:45:59

Skriv gärna en kommentar här:

Ditt namn:
lat kryssa i här isåfall?

Din epost (publiceras ej)

Har du en blogg?

Här kan du lätta på hjärtat ;)

Trackback
RSS 2.0