handla

Har pratat med far min på telefonen och bestämmt att vi ska åka och handla för de börjar bli väldigt tomt med mat här hemma eller hur man säger.
Vi ska åka till willys för där har jag presentkort så då blir de gratis mat perfekt ju.

Efter de får jag skynda mig hem och packa träningsväskan och dra iväg på ett skönt spinningpass :D



jag idag när jag stog och vänta på bussen riktigt härligt väder i gävle idag :)


och såklart en bild på ozz när han sitter och väntar på bussen.
Han hade även sin kompis nasse med sig i väskan ;)

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

klart du får :) bara roligt att listan sprids!

2010-09-29 @ 17:11:22
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Ditt namn:
lat kryssa i här isåfall?

Din epost (publiceras ej)

Har du en blogg?

Här kan du lätta på hjärtat ;)

Trackback
RSS 2.0